zaterdag 31 oktober 2009

Miller Goodman- houten kinderspeelgoed


One kleine man A. is een fanatieke puzzelaar 250 stukjes legt hij moeiteloos. Het vinden van een geschikte puzzel voor een vierjarige van 250 stukjes is een onmogelijke opgave. De afbeelding zijn niet kinderlijk genoeg of je vindt er eentje met 2 poezen erop. De 2 katten hier in huis worden getolereerd (door manlief) maar ze puzzelen gaat echt te ver.
Met Sinterklaas in aantocht weet ik dat er een onmogelijk taak te doen staat, een nieuwe mooie puzzel zoeken. Het liefste kocht ik, toen hij klein was, een houten puzzel, ook geen makkelijke opgave maar geen onmogelijke en nu de stukjes toenemen is Hout afgeschreven, dacht ik....
Ik zag de ShapeMaker van Millergoodman uit Engeland, HET cadeau voor A. en velen anderen kinderen die gek zijn van puzzelen en houten blokken + figuren en voor de ouders. Ik kan niet wachten totdat de ShapeMakers binnen zijn.



Het neusje van de zalm is de nieuwste aanwinst PlayShapes van Millergoodman. In een zak zitten 74 mooie houten vormen waar je wederom allerlei prachtige afbeeldingen mee kan maken, de bovenstaande afbeeldingen zijn maar enkele van legio mogelijkheden.
Hopelijk komen ze de derde week November bij ons binnen en dus ook in de PSshop.
Schrijf je in voor de nieuwsbrief en wij houden je op de hoogte als de ShapeMaker en PlayShapes binnen zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten