dinsdag 17 augustus 2010

Kamifusen- Japanse papieren ballonnen



Ze zijn binnen, opgeblazen, gefotografeerd en heel erg leuk, de papieren ballonnen uit Japan kamifusen ook wel genoemd. Wij hebben ze in allerlei formaten, kleuren en vormen. Met een dessin, een aarbei, pinguin of de basis ballon want die is ook gewoon mooi.
De ballonnen lopen niet leeg, je hoeft ze niet dicht te knopen alleen op te blazen. Je vouwt zo ver mogelijk uit, zet je mond op het gaatje (circa 75mm) en houdt evt het rond een beetje vast. Blaas in één keer veel lucht erin daarna kun je de ballon in je handen leggen en verder opblazen.
De ballonnen zijn mooi om aan een mobiel te hangen, als een slinger of in een schaal. Er passen prima haakje in voor kerstballen.

1 opmerking:

  1. Oh ja, die zijn geweldig, ik heb drie verschillende kleuren vissen (omdat mijn meisje een visje is). Ik heb ze nog bewaard voor een speciale gelegenheid, maar als ik ze zo zie hangen, dan twijfel ik of vandaag niet een speciale gelegenheid is....

    BeantwoordenVerwijderen