zondag 6 november 2011

Bubbelgum armbanden By Bjor



Gisteren stond er een hele fijne doos in de schuur met de bubblegum armbanden van By Bjor.
Ik heb wat met die bubblegum kralen, ze glanzen, ze kleuren en bij elkaar worden ze nog mooier. De bubblegumballen in combinatie met 2 vintageknopen. Sommige kralen kleuren perfect bij elkaar en soms zijn het de knopen die het andere bandje uitzoeken.
En het meest grappige is dat IK de bandjes draag:
(ik heb een knopenfobie, wij hadden vroeger een knopen potje en dat vond ik vies, een losse knoop naaide ik met veel moeite weer aan. Oud collega's wilde ooit een grap uithalen en als afscheidscadeautje een knopenbad aanbieden, je begrijpt deze collega's spreek ik niet meer:-)
De eerste bubblegum armband ging naar mijn logeetje, mijn nichtje van 12 en zij is net als ik helemaal blij.

1 opmerking:

  1. Mijn zoon heeft ook een knopenfobie.
    Hoe komt hij daar van af

    BeantwoordenVerwijderen