dinsdag 17 januari 2012

COLTE masking tape


Het was een behoorlijke zoektocht die een aantal keer helemaal niets opleverde en opeens hadden wij beet. Euforie...of toch een teleurstelling.....? Of moesten wij gewoon geduld hebben want vandaag zat er in de mailbox een mailtje uit Japan van onze nieuwe COLTE masking tape leverancier en wij hebben meteen besteld.
Wat is er onderweg?
2 x mix & match bloemen turquoise en groen
2 x zomers bloemen, blauw en geel
teksttape
20 uni kleuren met oa wit, zilver,goud en veel mooie kleuren
10 2-packs met 2 kleuren 2.0 cm + 1.2 cm

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk!! Laat ik nou net een bestelling gedaan hebben bij PSikhouvanjou.... Nog maar een keertje dan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmm zou je graag willen volgen via mijn blog maarre krijg het niet voor elkaar??
    (Swasie.blogspot.com)

    Fijne week.

    Liefs Francoise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik probeerde hetzelfde als degene hierboven, kan niet volgen (geen linkje of knop) ;)
    Mooie tapes. Me like :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb je pakketje vandaag binnengekregen. Zo mooi verpakt ook. Ben heel blij met mijn mooie masking tape en driehoekjes papier! Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello there! This is my first visit to your blog!

    We are a team of volunteers and starting
    a new project in a community in the same niche. Your blog provided us useful information to work on.
    You have done a marvellous job!

    Feel free to surf to my webpage new cellulite treatment

    BeantwoordenVerwijderen