vrijdag 13 april 2012

KANEL vintage haarspeldjes



Mijn meisjes worden groot en ik hou van haarspeldjes, graag geen tuttige, geen ruitjes en al helemaal geen stipjes, ik wil graag mijn eigen speldjes uit de jaren 70 maar he het is 2012...waar denk je die te kunnen vinden? Via etsy koop ik een paar echte vintage plastic strikjes, harstikke truttig denk je nu...maar zo truttig dat ze mooi zijn. Helaas sloopte Ctje haar strikjes binnen 1 dag.
Ooit kreeg ik deze geweldige tip uit Groningen, ik zocht en ik kan goed zoeken geloof me.... maar vinden ho maar....ik gooide de tip weg, hoe dom. Gelukkig was mijn bron uit Groningen veel zorgvuldiger en de zoektocht begon opnieuw en hield ik nog langer vol. Dat werd beloont, ze belde me...want een website hebben ze niet, haarspeldjes gelukkig wel en heel veel in waanzinnige mooie kleuren.
Lies en ik leefden ons uit, 4 speldjes in 4/5 kleuren komen er aan en mijn bron mag natuurlijk als eerste kiezen.

3 opmerkingen:

  1. Ja die zijn mooi! Gaan wij straks ook voor als ze er zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig... ook echt wat voor mijn meisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige foto! De Meisjes (haha) krijgen ook een collectie (en ik denk ik ook!) high five!

    BeantwoordenVerwijderen