woensdag 22 juli 2009

Hebben




Via de blogs die ik lees zwerf ik de hele wereld over, ik bewonder de creatieve kwaliteiten van vele mensen. Door de digitale wereld is alles opeens dichtbij gekomen en lijkt de hele wereld akelig creatief, er zijn zoveel mensen die zoveel moois maken. Vanochtend kwam ik op de site van lovelymailorder http://www.lovelydesign.com/ zooooo mooi, ik wil een adressenbakje hebben...mijn korte termijn geheugen is na de komst van onze 3 kinderen helaas niet meer op het oude niveau dus een bakje voor alle noodzakelijke gegevens kan hier echt geen kwaad. Ik ben niet de enige, die een adressenbakje wil want er is een wachtlijst maar goed ik wacht graag op iets moois & bijzonders.
Zij begrijpt het helemaal, alles is mooi, het inpakpapier (ook pergamijn),verpakking, sluitstickers en haar site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten