maandag 9 november 2009

Mommy measure- het leukste aandenken aan je zwangerschap




Jammer dat ik deze bijzondere meter niet meer zal gebruiken...in een excell lijstje hield ik beide keren ijver bij hoe groot mijn buik was. De eerste keer met ééntje in mijn buik eindige ik op 96 cm en bij de tweeling 113 cm (beiden 38 weken). Op een of andere manier meet je je buik toch altijd aan die van anderen zwangeren en ik legde het altijd af bij de rest, zelfs met 2 in mijn buik.
Deze mommy measure is echt helemaal leuk, een uniek aandenken aan je zwangerschap. Op het beschrijfbare zwangerschapsmeetlint houd je tijdens je zwangerschap heel eenvoudig de groei van je buik en de belangrijkste mijlpalen bij. Daarnaast kun je de Mommy Measure™gebruiken om de groei van je baby in het eerste levensjaar bij te houden. Je legt eenvoudig de Mommy Measure™ op een vlakke ondergrond langs je baby, markeert de lengte en noteert er belangrijke gebeurtenissen bij. Voor meer info Mommy Measure.
Samen met Judith van Mommy Measure zullen wij tijdens FlavouritesLIVE deze meter gaan lanceren in Nederland, alle pers & bladen zullen aanwezig zijn en Judith is zelf een levende demo!
Je kunt via de shop de Mommy Measure binnenkort bestellen ze worden dan maandag 23 november naar je verstuurd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten